Bendede enfeksiyon var bazen baya yeşil akıntı geliyor koku olmuyor ama dediğiniz gibi ağrıda oluyor fitilde kullandım toz da kullandım antibiyotik vermişti enfeksiyon için ondanda kullandım kısa süre geçiyor bir daha tekrarlıyor sürekli doktor gerekirse doğuma kadar fitil ve tozu kullanıcaksın dedi