btl0707 33+0 dım banada normal doğumda kol omuz çıkıntısı olur sıkıntılı bir durum dedi ben tevekkül edeceğim bebeğim yeterki sağlıklı olsun, bende normali çok istiyorum ama olmazsa yapabileceğim bir şey yok, henüz bir şey belli değil yine kendimizi üzmeyelim ki bebeğimiz etkilenmesin