buseee99 33.haftaya giriş yapan hamişler 🙋🏽♀️ Nasıl gidiyor hastane çantası vs. ne durumda kızlar? Birde bebişler döndümü benimki 31+3 te dönmüştü ilk gebeliğim ve bakalım neler olacak doğum korkusu yükleniyor hafiften
leefamily buseee99 bizde 33+5 iz bugün dolabını kurduk, kıyafetleri falan yıkanıp ütülenicek önümüzdeki hafta, yoran ama heyecanlı bir süreçç
ikiemanetinannesi buseee99 herşeyi hazır. Sadece ana kucağı kaldı onu da yakındır sipariş veririm. Bugündür hareket hissetmedim diye acile gittim yeni döndüm herşey yolunda çok şükür ama işte korkuttu beni. Dinleniyor demek ki bugün 💙 doğum şekli sezaryen olacak ilki erken doğmuştu bunda 38 i görmeyi öyle çok istiyorum ki
tugceesnygt buseee99 34 oldum yeni daha çanta falan yapmadım yıkadım ütüledim bayramdan sonra da hazırlarım diye düşünüyorum 2. Sezaryenim olacağı icin pek acele etmiyorum
buseee99 leefamily bende dolabını dizdim yine ufak tefek eksiklerimiz var yavaştan onları da halledeceğiz.
ogretmenannemm Ben de 33+4 üm, bugün etiketleri söktüm yarın yıkarım dedim bu etiket kesme olayı ne kadar uzun sürdü böyle 🥲,sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz🙏🏻 sezeryen olacaklar gün verdi mi doktorunuz 😍
ogretmenannemm gfc02 aaa sizinle konuşmuştuk Aralık ayında bir değerimiz yüksek çıkmıştı ikimizin de 😍 sağlıkla bu aylara gelebilmişiz ikimiz de çok sevindim.
btl0707 33+3 ün bende daha hiç birşey yapmadım almadım .. doktor kilosu 3 hafta önde gidiyor dedi moralim bozuk o yüzden .. sizin bebişlerin kilosu nasıldı bu haftalarda
buseee99 btl0707 benimde şuan 33+2 de. Cumartesi randevum bakalım kaç kg oldu . Dolabı hazır ama çantamı hazırlamadım yarın hazırlıycam tabi eksikler var onlarıda alıp koyucam en kısa sürede. Sadece ev temizliği kaldı benim dolap içi temizlik , düzenlerim tamam ama genel temizlik bayramdan sonraya kalacak
gecemavisiii btl0707 benimde moralim biraz bozuk ama bebeğimin ileri haftalarda iyi olacağını düşünüyorum 3 hafta ilerde gözüküyor karın bölgesi geniş dedi, kilosunda 2700 ilerde çünkü
gfc02 ogretmenannemm aaa bende hatırladım şimdi sizi 🥰 çok şükür durumunuz nasıl bebişin cinsiyeti nedir 🥰