zerda1312 80 kıloyla hamıle kaldım 17 haftalıgım 72 kıloyum sukur kılo verdım almadım ama hala bıle bulantılarım var az az yemek dogru duzgun yıyemıyorum
zerda1312 caglaaozhan hayır kusmam belkı 7 kere falan olmustır yemek yemıyordum tıksınıyorum herseyden koku ve ac kalıyordum malesef hep tost ve meyve yedım
caglaaozhan eminebatar genelde 20. Haftadan sonra kilo almak hızlanıyormuş 6. Haftamdayım bende kilo almadım hiç 66 yım hala
caglaaozhan eminebatar zaten öyle biliyor musun bende şeker tatlı hamur işi çok sevmem yemem elimden geldiği kadarıyla düzenli beslenmeye çalışıyorum
melismersin caglaaozhan hahahha 32. Haftama yaklaştım 16 kilo aldım 😂😂 55 kilo vermiştim. 7 yıldır tartıda ne 60 şı gördüm nede 70 şi. 55 in üstüne bile çıkmamıştım. İlk bir şok oldum ama vericem inşallah yine 🥲
zeyzeynur caglaaozhan pozitifi aldığımdan beri 1-2 kilo alımı oldu sadece ama şişim ya su içemiyorum su içsem ödem de olabilir doğru dürüst bi şey de yiyemiyordum yani