Riskli gebelik yaşıyorsunuz dinlenmeniz gerekiyor. Ev iş vs ne zamanı ne de sırası. Benim de erken doğum riskim vardı ve 38.haftaya kadar yattım.
26.haftada bebek artık vurması gerekiyor. Zaten 2.trimester döneminde enerjik olursunuz ama bu enerjinizi doğum sonrasını saklayın şu an dinlenin, dinlenin ki bebeğiniz durabildiği kadar dursun içeride.