Selam kızlar ben 26 haftalık hamileyim ve yaklaşık 1 haftadır hastanede yatıyordum 2 gün önce çıktım hastaneden plesanta onduvarda bebek basindan beri basgelis suyum üst sınırda aşırı fazla ve plesantam Grade 2 erken haftalardan beri sancilarim olduğu için ve riskli olduğu icin ciğer geliştirici vuruldu sancılar 3 dkkda bir 80 oluyordu serumla falan durdurdular ama sancı olmasa bile suyun /80 gelir ve 30. Haftayı bulmaz doğumun en geç dedi ben isteğimle çıktım hastaneden ama tansiyonum hep düşük gözümde ışık sacmalari oluyordu 2 gündür bel ağrısından ölüyordum ama bugün bir enerjiğim ne ağrım var var ne karnımdaki bebek sanki ve benim gebeliğim de herkes ikiz mi diyordu o derece karnım vardı sabahtan beri iş yapıyorum ama bende hiç yorgunluk bile yok bebeğin haraketleride çok seyreldi bugün karnımda yok en son böyle hissettigimde doğum yapmıştım niye böyle oldu yaşayan varmi
