bbuuu yumurtadan tiksinmiştim. Cumartesi rüyamda yediğimi gördüm. Kahvaltıda yedim tiksinme durumlarım geçti şak diye. İştahsızlık azaldı, hareket etmeme göre değişmeye başladı bu hafta. Hafta sonu 2 kez öğlen öğünü yedim. Dışarıdaydım çok yürüyüş yapınca çok acıktım. Ama bu gün evdeyim öğlen meyve ve 3 kaşık yoğurt yedim sadece. Koku hassasiyeti ve tiksinmenin azalması iyi geldi genel olarak