busesahin bbuuu bende 6+4 henüz başlamadı ama herşeyin kokusu tiksindiriyor iştahımda kesildi zayıflamaya başladım 😅
emmy06 busesahin 5. Haftaya girdim girmemlw başlaması bir oldu benim malesef. Açlıktan midem sırtıma yapışıyor ama lokmayı ağzıma alınca ağzımda çoğalıyor, yutamıyorum öğürtüyor beni. İnşallah hiç olmaz bulantınız
busesahin emmy06 bende zayıfladım hem midem kazınıyor hem ağzımda büyüyor iştah yok ama bulantı yok umarım olmaz iştahsızlıktan zaten kilo vermişim 1 kilo
Cerenavc bbuuu ben 5. Haftadan beri kullanıyorum 9 haftalığım 3 tane içtiğim halde kötüyüm miğdem gaz üretiyor ağzım tükürük ama dolap yemek kokmaları geçti neyse yinede fazla fayda etmiyor bçyle deliricem
allyslife bbuuu 19.haftayı doldurdum, 5.haftadan beri kullanıyorum. Prilam bildiğimiz klasik ilaçlar gibi bir ilaç değil, içinde sadece doksilamin ve b6 vitamini var. Güvenle kullanabilirsin.
allyslife bbuuu direkt bulantıyı kesiyor çok rahat ediyorsun diyemem asla, ama her denemek için içmediğimde daha kötü oldum. Kesinlikle daha dayanılır kılıyor.
zehraclk0 bbuuu 6+1de başladı bulantım bu ikinci hamileliğim başladığı gibi gidip prilam yazdırdım. Onsuz hayat kalitem yok çünkü. Ayrıca gebelikte kullanılabilecek güvenli bir ilaç endişeniz olmasın
bbuuu zehraclk0 ya çoğu kişi bana yetersiz geliyor prilam vs vs dedi hani , ondan da korkuyorum sonrasından kullanırken rahat mıydınız hep
zehraclk0 bbuuu Yine mide bulantım oluyor arada kusmam oluyor ama onu içmesem sürekli hiç durmaksızın bir bulantı kusma durumum oluyor daha zor oluyor yani. Prilam bir nebze rahatlatıyor