merve3531 kusay1811 canım bende dün yaptım seninkinden daha silik hayali bir çizgi gördüm sadece iki testte öyle olunca kan verdim beta 18 umarım yükselir. Sizde istiyorsanız eğer Rabbim gönlünüze göre versin var gibi duruyor kan verince haber ver bize de
hilalaselll4 kusay1811 ay canım ben seni hatırlıyorum galiba düşük yapmıştın değil mi ya da yok kimyasaldı
ciceki kusay1811 nasıl bakmıyorlar bakıyorlar canım ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde acile gittim test yaptırmak istiyorum dedim yaptırdım betam 1000 di hatta
kusay1811 ciceki aralıkta 5 günüm geçmişti acile gittim acilde beta bakılmıyor kadın dr una gidin dediler yerden yere değişebiliyor
ciceki kusay1811 Anladm cnm olabilir bende biraz başım dönüyor göğsümde sızı var deyince yaptılar test öyle değişiyor demekki
hilalaselll4 kusay1811 13 ve 15 te erkeğe benziyor dediler 17 de kız ben de şaşırdım acaba kesin kız mı detaylıda değişebilir mi
melikkk Bende bişey sorabişlirmiyim post atamıyorum da resim yükle de yok nedense benim ovulasyona 9 gün kala Ovulasyon testinde 2. Çizgi çıkması normalmi
kusay1811 melikkk mutlu resimden resim yükleyebilirsiniz yumurtlamaya mı 9 gün kaldı yani ovuşasyon testinde 2 çizgi çıkar ama ikisi tam koyu olduğunda o gün yumurtlama olmuş oluyor pik yani