Dpo10 da yaptım akşam üstüydü ilk yaptığımda gölge gibi bir şey gördüm ama kamerada görünmedi ben de bıraktım sonraki gün böyle kuruma çizgisi oldu önceden yaptığımda testlerde böyle belirgin kuruma çizgisi olmuyordu hiç görünmüyordu acaba geç döllenme olabilir mi sizce iştahım azaldı kahve içemiyorum önceki hamileliklerimde de böyle olmuştu