esmanurmurat kuzum çok haklısın ama doktorumdan çok memnunum prof zaten alnında baya iyi bir doktor ben sadece koltuk altı birde yarım bacak gittim uzun süredir de lazerle aldığım için tüylerim zaten aşırı az bitmiş gibi birşey belki de genital olmadığı için izin vermiştir bilemiyorum ama bende tüylerim bu kadar bitmişken ağdayla jiletle çoğaltmak istemiyorum ama haklısın kuzum