Merhaba kızlar ben kendim de güzellik uzmanı olduğum için tüm kıl sorunlarımı lazer epilasyonla hallediyordum hamile kalınca hormon seviyesi dolayı kıllarım çıkmaya başladı şu an üstten bir şekilde birkaç defa jiletle aldım ağda yapmaktan nefret ederim önerebileceğiniz hamileyken başka başka yöntem var mı