Kbrmnsvr Kubrakose bende etlik lokman hekime gidiyordum ama çok sıkıntılar yaşayınca başka bir doktora geçmek zorunda kaldım şimdi Şükran Çakmağa gidiyorum canım
Kubrakose Kbrmnsvr etlik LOKMAN hekime gittim memnun kalmadık doktordan değiştirdik canım iyi kide değiştirdim şükran hocanın muayeneleri falan pahalı çok sıkıntılı gebeliğim yok ondan onu seçmedim bende
Kbrmnsvr Kubrakose benim çok kanamam oldu riskli gebelik olduğu için mecbur şükran Hocayla devam ediyoruz ama çok memnunuz her anlamda. Rabbim inşallah hayırlısıyla kucağımıza Almayı nasip eder 🤲🏻
Rabiaeser Kbrmnsvr uykusuzluk başladı agrılar sızılar başladı çok şükür herseyimiz rabbimiz izniyle bebişi bekliyoruz 😂😂