-Cennetkusuannesi- Bende ikiz kervanına katıldım kızlar @MomFunda @sym_yc @Helenaaa @Aycicegim @Bsraao @Bsssse @Aaayseeert @mom28_ @08061999 @FatmaZehra06 @ipekbk
mom28_ -Cennetkusuannesi- yaaa hayırlı olsun😍hosgeldin aramıza ikizler cogalınca seviniyorum tek degilim diye rabbim saglıkla ilerlemelerini nasip etsin
Aaayseeert -Cennetkusuannesi- yaaaa Allah kucağına almayı nasip etsin canım o kadar çok sevindim ki 🫶🫶
MomFunda -Cennetkusuannesi- Allah analı babalı büyütsün maşallah. Keseyi ultrasonlamı gördüler cnm. Birde senin hesaplamaya göre kaç haftalık kaç günlük oluyor.
-Cennetkusuannesi- MomFunda karından baktı göremedi vajinal baktı direk gördü aa iki kese var dedi ikiside tutmuş dedi. Birisi 4 mm biri 3 mm dedi kalp atışı için haftaya yada 2 hafta sonra duyarız ozmaanda tam haftasını ayarlarız dedi. Uygulamaya göre 4+6 haftayım
MomFunda -Cennetkusuannesi- Maşallah🤲 en son regl günün 11imiydi. Benim 10nydu uygulamaya göre 5+0 gözüküyor. Benimde haftaya kontrolum var zaman hiç geçmiyor sanki
-Cennetkusuannesi- MomFunda evet 11 di canım sennide görülrü bence gidersen benimde haftayaydı iğne için başka, doktora gittim bkaalım bi dedi gördü bakıp
MomFunda -Cennetkusuannesi- Evet ama inşallah hem kese görülür hemde kalp atışı duyulur 🤲 . Kan sonucun çıktımı canm
Leyla93- -Cennetkusuannesi- yaa maşallahh o kadar sevındım kı anlatamam Allah sağ salim kucagına almayıda nasıp etsın inşallah ☺️