mucizemmm234 hunilii aynen öyle bak burda kaç arkadaş yazdı bazı hastanelerde önem veriliyor bazıları sorumsuzca davranılıyor denetlemek önemli
mucizemmm234 Havin49_ Allah bağışlasın ç denk gelmesi güzel olmuş gerçekten benim gittiğim hastanede doktor ismi farklı içeedeki farklı oluyor şuan 3 hafta oldu gideli mesela randevu sisteminde o doktorun ismi yok mesela
Havin49_ mucizemmm234 doğrudır cnm ben ilk oğlumda ful Mehmet diye birine gittim ikizlerime de Kadir diye bi doktor
miraymehmet mucizemmm234 bu ön yargıyı kırmayı çok isterdim ama doktorun bebeğimin tüp bebek olduğunu öğrenen doktorun yüzünün asıldığını ve hiç ilgilenmediklerini görünce maalesef ki iyi ki özelde takipliyim dedim
mucizemmm234 miraymehmet tüp bebek olunca ne oluyor acaba tövbe tövbe. Aynı şey yani iyi kide bırakmışsın canım