Ben normalde özelde talipliyim ama bazı testler ve kontroller için devlette gittim. Poliklinik koridoruna bile erkekleri almıyorlar kaldı ki içeri dahi almıyorlar. Doktor da pek bilgi vermiyor maalesef şehir hastanesi olduğu için doktorun kendisine denk gelmedik hiç hep asistan doktordu. Bebek iyi haftası suyu yerinde deyip çıkarıyorlar ve ne bebeğin kilosunu ne de başka bir bilgi sormadan söylemiyorlar