pnr54e iki sezeryan olmuş biri olarak insan parmağı kesilince bile günlerce acı hisseder. Korkmayin , ne kadar stres az olursa sezeryan esnası da o kadar kolay geçiyor. Acısı var tabiki yok diyen yalan söyler ama sonrasında inanın siz bile şaşırıyorsunuz. Hayırlı doğumunuz olsun insallah en güzel şekilde atlatırsınız.