Tgbnr123 B-P-R yaa öyle mii bnde karnm cikmaynca bebis buyumuyo saniyorm avantajms demek bazn 11 12 hftalarnda gobegi belli olanlari gorunce acaba mi demstm 😊
B-P-R Tgbnr123 yok Yok İçin rahat olsun emin Olki iç Karnın genis Olunca Bebiş Daha Çabuk Gelisiyo Bu çok Güzel Bişey ☺️
Semra1806 Ben 35 haftalikken dogurdum.dogru duzgun karnim yoktu metroda yer vermiyorlardi bile uzuluyordum.hamileyim didiklerim sasiriyordu.ben kontrollu besleniyorum saniyordum suyum azmis ondan karnim tam cikmazmis 35 haftalikken bebegim sezaryanla dogdu.