feyzaa34 ben 6 haftalıkken tartıldım. 65,8 dı. Suanda tok karnına. Dun aksam 68 ı gordum. Acaıp oldum sonra yıne tartıldım bıraz sonra. 67 küsür dü ona bıle sewındım. Kılo baasa belaaa 🤨😋. 11+3 üm ama. 1 hafta onden gıdıomus. Ben bu programı onzamana gore mı degıstırsem bılemedım