busramom13 Momyy1999 evet kaç kez test yapmama rağmen çıkmadı doktor bu hafta geç döllenme bebeğin haftası da zaten son adet tarihinle uyuşmuyor dedi
semos__7 busramom13 herkesin belirtisi farklı oluyor Muş . Okdr heyecanlıyım ki Allahım inşallah bna da nasip eder . Umutluyum İnşallh
gamzeakarsu17 semos__7 regl renginde değilse hamilelikten şüphelenilebilir ama tam günü büyük ihtimal regldir
semos__7 Kızlar ben adet oldum bugün çok üzgünüm 😢 Bu ay ne yapmalıyım inanın bilmyorum doktora ne zaman gitmeliyim sizce adetliyken mi yoksa bittikten sonra mı ?
cerenyrt01 Canım sağlık olsun üzülme ne kadar doğru bilgi olur bilmiyorum ama bende gebe kalamıyordum geçen ay arkadaşımın tavsiyesi ile bebe aspirini kullandım bu ay gebe kaldım sigara tükettiğim için zaten aspirin kullanmam gerekiyordu
peanutbutter semos__7 bence önce bir kadın doğum uzmanı ile görüşün doktor onaysız ilaç kullanmak daha kötü sonuçlar doğurabilir
peanutbutter semos__7 bence önce bir adet değilken gidin genel muayeneye öykünüzü anlatırsınız zaten sonra doktor yönlendirecektir hormon testi vs isterse o zaman regl olduğunuz zaman gitmek gerekiyor doktor bilgilendirir
cerenyrt01 suzannur Çok zorlanıyorum özellikle gece aklıma çok vuruyor o zamanda yakıp bir iki fırt alıyorum tek dileğim tiksinmek bir tiksinsem daha hiç hayatıma sokmayacağım sen kaç tane içiyorsun yani benim ki en ince sigaralardandı zaten ondan da yarım dal içiyorum