ikidiranne Arkadaşlar kola aşeriyorum 10 haftalık hamileyim ve canım buzlu kola istiyor içsem ne olur ki
aframoms13 ikidiranne cok sık olmadıgı sürece bence içilir. İlk gebeliğimde sınır koydum cok cok canım cekerse içtim sadece ayda 1 falan. Bişey olmadı. Ama içinde cok fazla seker var eğer şekeriniz varsa problem yaratabilir
allyslife ikidiranne yaaa🫠 korkma canım biraz kola içince dünyanın sonu gelmez, aşırıya kaçmadan 1-2 bardak kadar kadar içebilirsin bence ki biri vardı burada, her gün deli gibi kola içiyorum kendimi durduramıyorum diyen olabiliyor yanii
orkide_ ikidiranne iki hamileliğimde de deli gibi içtim ikincide fazla şekerden dolayı suyum fazlalaşmış ve aşı kilo alımı oldu doktorum şekeri karbonhidrat kesinlikle kesiyoruz dedi 1 ay çok çok canım istemediği sürece içmedim normale döndü her şey aşırıya kaçmayınca çok sıkıntı olmaz bugün içim yandı eşime gelirken soğuk bir şeyler alır mısın dedim Sağ olsun ne kastettiğimi anlamış kola alıp gelmiş😁😁
ozdemirayca ikidiranne valla ben içtim pek bir şey olmadı şimdiye kadar 🤭 hamburger falanda yedim insanın aklı kalıyor 😣
ikidiranne aframoms13 ilk hamileliğimde şekerle ilgili bir sorun yaşamadım. Ama bu hamileliğim çok farklı kusmuyorum yorgun değilim uyumuyorum falan. Kızdan sonra erkek olunca ya da erkekten sonra kız olunca böyle oluyormuş doğru mu
ikidiranne ozdemirayca benim iki gebeliğin arasında 6 yıl var sanki ilk defa anne oluyorum gibi cahil hissediyorum ahahah
cinderella ikidiranne canım istedikçe içiyorum valla ne olacakkki çok aşırıya kaçmadan içilebilir bence
happyela ikidiranne Canının çektiğini zaten mutlaka ye iç. Aşırıya kaçmadıktan sonra bir bardaktan sıkıntı olmaz.
parildayanyildiz2 ikidiranne normalde sevmem ama hamileliğimde canım çok istediğinde nadiren içtim ben
sudeates0658 ikidiranne o haftalardan beri canım her istediğinde yada normal bir yemek yanında içiyorum bir zararını görmedim bebişimizde sağlıklı haftasıyla uyumlu💖
melismersin ikidiranne ya ben içtim öyle yarım bardak falan canım çok isteyince. Artık içemiyorum tabide mide bulantısından. Ama hala canım istiyor 🫣 topladan tabi 4 5 kere falan içmişimdir öyle sürekli değil. Ama çok gaz yaptı her içtiğimde de
ikidiranne melismersin ya benim içim yanıyor bir bardak kesmiyor kendimi tutmaya çalışıyorum ama aklım hep dolapta ahahhaha
aframoms13 ikidiranne ay bilmiyorumki benim ilk geneliğim sorunsuzdu hamile gibi bile değildim çok rahattm ama bunda cok halsizim midem yanıyo bulanıyo yemeklerden tiksindim daha cinsiyet belli olmadı ilk gebeliğim kızdı
gizemli00 ikidiranne nefsinizi koreltecek kadar içebilirsiniz bende 30 haftalığım benimde canım istiyoe
melismersin ikidiranne evet bilirim o hissiyatı😂😂 kendimi şeftalili meyve suyu ıcetea sodayla kandırıyorum 🫣 bazen hiçbiri kesmiyor direk buz atıyorum ağzıma hahahha
atesismom ikidiranne iç bacıımm iç😂😂 valla şimdide emzriyorum hep b*ra istiyor canım onunda çözümünü buldum peja(reklam değil kendim alıyorum) adında alkolsüz aynı birebir tadında sütede bir zararı yok
ikidiranne melismersin vallahi sigara çok severdim ama rabbim 6. Haftadan sonra gözümde kararttı. Bunu karsrtmıyorsa vardır bir bildiği diyip içicem hahaha
dedimayse ikidiranne Ben kendime haftada bir bardak limiti koydum. Sevdiğim bir yemekle 300 ml kadar içiyorum
melismersin ikidiranne iyi bırakmışsın sigarayı bak. Bende ilk 13 hafta 12 kilo aldım sigarayı içmemek için. İçmekten daha iyidir dedim tosun tosun geziyorum hahaha 😂😂😂