ayox
Anladım inşallah sağlıkla ilerler hiç biseye gerek kalmaz, benimde uzun zamandır perinatolog doktorum kayıplarım felan var sürecimi kendi takip etti, şimdi ikiz gebeligim var yine kendisi takip ediyorda bebeklerin birine ödemli ve ensesi kalin kistik higroma dedi başka doktora daha gittim oda çok içime sinmedi birde profesör perinatoloji uzmanı buldum onada gideceğim acaba 2 doktor birlikte götürsem sorun olurmu diye kafaya taktım