elifsn23 aynen öyle, hep yersiz korkular yüzünden problem yaşıyoruz inandığımız için de acı hissediyoruz aslında çoğu kez🙄
Bir de bazı deneyimler olumsuz olduğunda etkileniyoruz ister istemez, benim ilk kadın doğum deneyimim çok kötüydü kadını hala sinirle hatırlarım😒Neyse ki onunla kalmadım sonra çok Dr değiştirdim ben en güvendiğim Dr lâ devam ediyoruz elhamdülillah 👌🌸