Kızlaar bugün hastaneye gittim gebelik istediğimi bir yıldır korunmadigimizi olmadığını falan söyledim alttan baktı yumurtalıklarda sorun olmadığını söyledi bide smear testi aldı kaç günde çıkar ayrıca ben hormon testi vermek istiyorum bunu infertilite bölümüne mi almam gerekiyor yoksa normal kadın doğum mu