annelik132 bbilen kızım 36+4 de acil sezeryan kararı verdi doktorum suyu az diye kilosu iyi oldugu için kuveze alınmayacagını söyledi öylede oldu şükür agustosta 4 yasına girecek
sakaryamm54 nisa4634 Ben 36+4 haftalık oldum haftasını yakalamış sadece kilosu 2600 minyon bebek dedi doktor. Suyu hala çok az 6 ölçtüler bayramdan sonra nasipse sancım falan olmazsa doğuma alacaklar