Merhabalar, 35+6 da karın çevresi 31-32 uyumlu. Bir süredir böyle çıkıyor. Önümüzdeki hafta almayı planlıyor doktorum. Bugün kilosunu 2260 olarak söyledi. İleri derecede pıhtılaşma riskim var düzenli olarak iğne ve coraspin kullanıyorum. Cumartesi son coraspin içip bırakacağım.
Küvözle ilgili net birşey söylemek zor ama, geçen hafta perinatolog 37ye yaklaşmış olacak bir sorun olmaz diye düşünüyorum demişti.
Benzer doğum yapanlar neler yaşadı acaba ? İlk gebeliğim, biraz tedirgin oluyorum..