esophia bana ikili ve üçlü test yapacağımı söylediklerinde ben red etmiştim cnku yalan çıkıyor insanı boşu boşuna strese sokuyorsunuz dedigimde de benden fetal dna istediler biz yapmıyoruz onu siz kendiniz araştırıp yaptıracaksanız 20 binden başlıyordu fiyat ebe oyl söyledi bende durumum onu kaldirmaz ben yaptiramam demiştim o yüzden tüm ücretsiz testleri yaptırdım şükür bişey çıkmadı ama durumum olsaydı ki eğer yaptırırdım fetali diğer testleri yaptırmazdım