iremm00 bu sabah Tekrar test yaptım ama ilk idrardan yarım saat tekrar gittim az geldi ama yaptım dedim hani tam çıkar çizgi bu sefer de çıkmadı ben çok. Üzüldüm açıkçası kötü oldum baya neye inanacağımı şaşırdım az mi tuttum idrara hemen öncesinden de çıkmıştım idrara anlamadım ki neden öyle oldu