Reglim iki gün gecikti erken gebelik testi aldim ve yaptım
İlk cizgi hemen çıktı zaten ikinci çıkmayınca üzüldüm testi yere bıraktım pijamami giyindim sönra testi yerden aldım bir baktım hafif pembemsi Tam. Belli olmuyor ama silik böyle çizgi çıktı gebelik warmi sizce
Pazartesiye randevu aldım
Testi öyle çıkıp gebelik olmayan oldu mu yada gebelik olan