1 ay önce normal doğum yaptım. 4-5 dikişim oldu. Ben ilk hafta herhangi bir ağrı hissetmedim muhtemelen ağrı kesicilerin etkisiyle. Ama ikinci hafta otururken zorlandım idrara çıkarken de yanmalarım oluyordu. Üçüncü haftadan itibaren şikayetlerim geçti çok şükür.