15 ay arayla iki sezeryanim var.
İlk bir hafta aşırı başağrısı cekiyorum.kayinvalidem ikisinde de bir hafta kaldı.7.gun gitti.
Ayağa yavaş kalkıp yavaş hareket ederek bebek bakimimi yemek vs..mecburen yaptım kendim
Hemde ikinci de yanımızda küçücük bir ablamiz olmasına rağmen.
Çok şükür ya.
Allah’ın yardımını hep hissettim
Kimseye kaldiramayacagi yükü yüklemiyor.
Bizim işimizi zorlastiran kötü düşünceleri olan insanlar ölüyor.
Negatif insanlardan o kadar kaçarım,dinlemek istemem ki…
Hemen etkileniveriyorum.
Benim bakış açım olumlu pozitifken,karşıdaki kim oluyor da benim enerjimi düşürmeye çalışıyor.
O yüzden sunsozu çok seviyorum
Güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayatından lezzet alır!