eemredaa bence 2 doktoruda dene birde doğum yapacağın hastaneyide iyi seç. Doktorla ilişkinde çok önemli. Hastane temizliğide. Benim kadın doğumcum hamilelikten önce özeldeydi. O sebeple özele devam ettim. Ama devlet takipli olup memnun olan hamillerimizde çok var