eemredaa hastaneden çok doktora göre karar veriyorum, ilk gebeliğimde devlet hastanesinde doğum yaptım takipli olduğum doktordan çok memnundum. Doğum yaptığım ebeler de iyiydi elhamdulillah sevmediğim birkaç tanesi oldu ama kötü muamele vs olmadı. Odalar tek kişilikti ziyaret saati vs olmadı eşim girdi çıktı hep, sancı sırasında da yanımdaydı. Bebeği görmeleri için yine ziyaret saati vs değildi ama ailelerimiz çıktı, kadın olanlar sadece. Bu şartlar yine olsa yine devlette yapardım. Ama ikinci gebeliğim daha çok yeni birkaç kontrole devlete gittim hiçbirini de beğenmedim, beğendiğim doktora da randevu bulmak zor, diğerleri izinliymiş yığılma çok vs vs. Bu sefer özel doktor arayışındayım iyi hastenelr bana çok uzak yakın olan da idare eder. Bir gidip deneyeceğim