Mutluhamis yani işte benimki paraya kıyamıyo kıyafet falan gereksiz gelir ona bi sene nişanlı kaldım iki tane terlik aldı öve öve bitiremedi şimdi bebeğe bi şey alsa yine aynısını yapacak heryerde söyleyecek o yüzden benim de işime geliyo bi çöpünü dahi istemiyorum Allah biliyoya. İstesem de yapan yok da gerçi 😂 seninki yine iyiymiş düşünüyomuş canım bi fırsatını bulursan söylersin belki keşke benim fikrimi de sorsaydın diye boşver şimdi alsın içinden geliyoken yapsın torununa yapıyo sonuçta ister giydir kullan ister at kenara başkasına ver