Mutluhamis yani sana gösterip de yaptırsaymış daha iyi olurmuş tabi de pikocuda yapılanlar daha kaliteli oluyo genelde canım tabi güzelinden yaptırırsa. Annem benim çeyizime yaptırmıştı pike takımı nevresim falan taçtan özdilekten aldığım takımlardan daha kaliteli kaç kere yıkadım ettim aynı duruyo daha. Hatta ben de bebişe pike takımı yaptırmayı düşünüyorum güzel yapan bi yer bulursam