Bugün tam 16 günlük olduk yeni yeni kendimize geldik 🌸Vajinal doğum isteyen biriydim ama yüksek tansiyon sebebiyle doktorum doğumun 38. Haftadan sonraya kalmaması gerektiğini söyledi.Risklerinden bahsetti. Ya suni sancı alacaktım ya da sezaryen olacaktım. 28 Nisan tarihine sezaryen günü aldık. Sabah yatışım yapıldı 10.00 gibi doğuma alındım 10.30 da kızım Nisan Ayla’m oldu. Spinal iğnenin acısını hiç hissetmedim neredeyse. Korktuğum gibi değildi. Daha sonrasında karnımdaki çekiştirmeleri hissettim ama onlar da dayanılmaz şekilde değildi 😊 Beni tek zorlayan doğumdan sonra ilk kalkış ve tuvalete gitmek oldu. Ama yine de bebeğimi kucağıma sağlıkla almanın mutluluğu hepsinin acısını aldı götürdü. Doğum yöntemi ne olursa olsun hiç bir doğum kolay değil zaten annelik de hiç kolay değil ama yaşattığı duygu inanılmaz 🥹 doğumu bekleyen tüm annelere kolay doğumlar dilerim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebişlerinizi🩷