dam1a_ bende de 25 haftada başlamıştı ve hamileyken mastit olmuştum😅 hamilelikte bir koku takıntım oluşmuştu ve günde 2-3 kez yıkanıyordum vücudum zaten fazla süt üretiyormuş sürekli sıcak suyun altında olunca da banyoda hep akıyordu göğüslerim en sonunda mastit oldum ama doktorum korkulacak bir şey olmadığını bu tarz durumların olabileceğini söylemişti