Htcmommyy2125 eliffnurr1 teşekkür ederim. 2. Doğumum olacak ama ilkini hatırlayamıyorum nişan gedi mi gelmedi mi diye. 6 yıl oldu ilk doğumuma
gokenc Bebek içerde fazla kaldığında kendi tuvaletini yermiş ya öyle bişey olur mu acaba günü geçtikçe ondan korkuyorum
betulak gokenc bende burada bir postta okudum Pendik Medipoldeki Aytakin hoca önermiş kendisi de baya iyi bir doktor hint yağı içip ilişki olmuş ve sabahina suyu gelmiş doğuma almışlar