hurremintorunu doktoruma guvenil onunla devam etmezdim. Cubku benim oglum makat gelistiydi 34 ya da 35 Haftamda makat gelis oldugunu soyledi oncesidne bana hic bi sekilde bunla ilgili bisey soylememisti. Nst cekilirken benim bildigimin oldugu dosyada yanindaydi yazilan bilgilerim vs goruyonuyodh. Gece oyle eski resimlere vs bakarien yakinlastirip baktim ki 29. Haftadaki kontrolumde makat gelis yaziyodu. Madem 29. Haftada makat gelisti bana beden soylemediler dimi! Bana soyledigi haftalar ileri hadtalar oldugu icin egzersiz vs hic bisey onermiyorum akisina birak donerse ne ala donmesse sezaryenle aliriz dedi. Ama hafta ilerledikce ihtimal duser bilgin olsun dedi. Eger bana 29. Hadtada deseydi sürekli yururdum egzersizler yapardim ne bileyim donmesi icin biseyler yapardim. O kadar pismanim ki o dosyama kendim hic bakmadigima. He memnunmuydum evet isinde gercketen iyi bi doktor sezaryenim de sorunsuz geçti sezeryan sonrasi da sorunsuzdu agrim bile olmadi diyebilirim o kadar iyiydi. Ama anladim ki sezaryen yanlisi bi doktor ki ben vajinal dogum istiyodum sezaryene de dusman degilim asla ama bu durumda iandirilmis gibi oldum. İkinci cocugum olursa insallah bida ona gitmeyi dusunmuyorum zaten suda vajinal dogum istiyorum o da bunu yapmiyo bildigim baska doktor var ona giderim. Eger sezaryen olursam tabi ona giderim kusursuz gecmisti dogumum cunku. Zaten o doktorun hic bi hastasinin da vajinal dogum yaptigini gormedim. Yani burda dahi gormedim her giden sezaryen oluyo bazisi keyfi onlara lafim yok elbette bazisi da belli saglik sorunlarindan vs. Ama bidakine kendi dosyama mutlaka bakicam her bereye gidersem gideyim