hurremintorunu
beyzzsenturkkk
Kesinlikle katılıyorum. Hastaneden eve geldikten sonra asla yatıp dinlenmedim herşeye yetişemeye çalışırken kendimi hiç görmedim. Ekleme olarak zaten lohusa psikolojisi, tecrübesizlik, hastane süreçleri ile uğraşırken birde destek adı altında köstek olan psikolojimi mahveden herkesi kovup görüşmeyi keserim. Birde bizim tecrübesizliğimizden kaynaklı oldu; eşim babalık iznindeyken yanımızda ailelerden birileri de kalsın demiştik ama hiç gerek yokmuş. O işe başladıktan sonra desteğe birileri gelsin isterim birdaha. Ve birdaha doğurursam gelen misafirler için saatlerimi mutfakta hazırlıkla geçirmem. Çocuğuma vermem gereken ilgiden alıp hazırlıkla temizlikle uğraşıyorum 9 aydır.