serragungor Aynısı yazıyordu bizdede 35+3 haftalık olduk doktorum her kontrolde bakıyor böbregi icin takibini yapıyor ama yüzde bir bile ihtimal olsa yazmak zorunda detaylıda korkulacak bir durum yok olsa söylerdim demişti . Erkek bebeklerde böbreklerdeki durum normalmiş testisleri indiginde düzelir ya da sünnetle geçer dedi hic takılmadım cok sükür suan sağlıklı bir bebegim var çözümsüz bir şey degil yani devam eder ya da büyürse bile sizde içinizi ferah tutun burada da çok araştırmıştım ilk duyduğumda çoğunluk önemsiz olduğunu yazmıştı. eltimede kalpte parlaklık var down olabilir denmişti bir aylık oldu dogurdu hicbi seyi yok cok sükür .
“sağ pelviektazi: 4.5 mm, kalpte hiperekojenik odak” böyle yazıyordu hatta raporumuzda da .