1ogrencianne honey ben de çiğköfte yemek istiyorum hep. Arada etsizinden yiyorum canım etlisini yememeliymişiz :)
honey 1ogrencianne valla benim doktorum hiçbir türlüsünü yedirmiyor, etsizde olsa baharat bakteri falan diyip duruyor :D ya aman bir taneden bir şey olmaz diyip bile yiyemiyorum :(
Askkokuluyavrum Ceylosss 2 aylıkken közlenmiş Mısır aserdim birde çilekli Kek cekmisti canim baska da. Birşey çekmedi çok şükür ayrıca bu aralar da deli gibi çağla yiyorum 🤪🤪🤪
Kelebegimmm Ceylosss 12ci haftaya kadar normal geldim şimdi bulantılar feci şekilde artdı ve biley yemediğim halde bile istifra ediyorum.su bile koyamaz oldum ağzıma🤥aman yiye bildiğiniz kadar yiyin siz benim içinde yiyin)
1ogrencianne honey yaa ilk kez duydum bunu 😱 Bana doktorum hiç şunu yeme bunu yeme falan demedi ben de yedim bayağı 😂 hamilelikten önce de sürekli etli yiyordum inşaAllah bir şey olmaz 😂
Gizemyigiter Zozan03 günde 5 defaysa çok iyi valla ben 15 kere falan kusuyodum günde 1 buçuk ay hastanede yattım 32 haftalığım hala günde 2-3 kez kusuyorum inşallah sizin devam etmez 🙏🏻
Seymahatunn honey valla ben yedim bazı şeylerden de korkmayacaksın aslında bildiğin bir yerden yiceksin
Betuel11 8haftalıkdım gece gece kokoreç istemiştim saat gece 1buçukda kokareç sipariş etmişdik o saatte çeyrek kokareç gömmüşdüm o ilk ve son oldu 😂😛