Ceylosss canim bnde 7 haftaliktim gecenin bir yarisi canim baklava cekti ve duramadim esim saat gece 2de acik pastane bulup alabildi cok sukur ondan sonra hic asermem olmadi halbuki ikizlere hamileyim😊ama o seninki normaldir ilk iki ay istah iyi oluyo ama eger kusma filan baslarsa o kotu iste bu gunlerin keyfini cikar tatlim bn ilk aylarimi mumla ariyorum resmen 4.ayima giriyorum resmen gunde 5defa kusuyorum