dadmom18 Kubranur_sert 4. Gün yaptım asla çıkmadı bugün 7. Gün silik çıktı o yüzden biraz sabır 🙏🏻🌸 hayırlı haberler olsun hepimiz için
Kubranur_sert dadmom18 akşam yaptım canım çok silik bi çizgi çıktı dayanamadım tüm belirltşleri yaşıyorum şuan ilaçlarla alakalı olduğunu düşünmüyorum transferden öncede aynı ilaçları kullandım mide bulantısı yaşamadım 🥹
who Ben de tüp bebek yaptım beta iyi çıktı kese muayenesi bekliyorum. Doktorun dediği günde kan ver mutlaka idrar testlerine güvenme
Melisa5809 Kubranur_sert Benim hamile kaldıktan sonra ki 3 ay karından progestron kalçadan progestron,rahimden fitil,her akşam oksopar kan sulandırıcı ve estrofem hapı vardı.3 ay sonra bıraktım balım 12 haftalıkken.
Kubranur_sert Melisa5809 bu benim ikinci Tüp Bebek sürecim iki yıl önce yaptırdım ben de ilk denemede tuttu o süreçte ben de çok ilaç kullanıyordum estrofem progestan dex iğne prgogestan fitil coraspin ama bu defa çok kullanmıyorum ilaç taze transfer olduğu için dedi doktorum
Kubranur_sert Melisa5809 çok iyi bi doktor o da hayırlısıyla kolaylıkla hamile kalmak nasip olsun inşallah 🌸
Kubranur_sert Melisa5809 bugün transferin 5. Günü transfer gününü saymasam pazartesi kan istedi doktorum canım