9 Mayıs cumartesi günü taze 5. gün embriyo transferi oldum bugün transferi saymazsak 4. Günüm dün koku hassasiyetinden kaynaklı mide bulantım ve kusmam oldu bende bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sonuç hayal kırıklığına uğramadım çünkü erkendi biraz ama belirti yaşayınca yapmak istedim test benimle aynı süreci yaşayanlar biraz dertleşebilir miyiz🥹