Ya bir de bebeğin hareketleri de beni yormaya başladı artık alanı kalmamış ama suyu vs iyi, genetik olarak boyu uzun olabilir vs demişti doktor, sürekli mesaneme baskı yapıyor doğum kanalına indi mi anlamıyorum bir aşağıda hisseditorum bir yukarıda ama artık bastırmaları vs. Canımı acıtıyor kaç defa sesli bağırmam oldu ani acıtmalarından dolayı çıkmak istiyor gibi duruyor bennce