pelin623 kızlar 28.haftadayım daha 10 hafta nasıl dayanıcam hiç bilmiyorum 8.haftada kusmalarım başladı hala devam ediyor oturup kalkarken çok zorlanıyorum kendimi sağa sola savrulan duba gibi hissediyorum bedenimin başkasına da ait olmasından çok sıkıldım kendim gibi hissedemiyorum hiçbir şeye halim yok zaman nasıl geçicek hiç bilmiyorum böyle olan var mı
shlmv22 pelin623 çok geçmiş olsun canım ilk hamileliğimde bende öyleydim seni çok iyi anlıyorum cinsiyeti nedir acaba bebeğinin
yildiz93 pelin623 38+5e kadar geldim doğumu bekliyorum artık ama gelmiyor kızım aynı durumdayız bacım
cileklimatcha pelin623 Bugün aynı şeyleri düşündüm bende 28. Haftamdayim daha 10-12 haftam var bu zaman hiç geçmiyor, sırtım belim bacaklarım cok ağrıyor, sıcaklar geliyor, ter basıyor ne yapacağım diye kara kara düşünüyorum
elif20261 pelin623 ben 33 e giriyorum bir buçuk aydır uyku sorunu yaşıyorum hele hele bir kaç gündür iki üç saate düştü ağrılar kramplar sancılar vs 5 hafta var ama gel de bana sor. Buralar daha vahim. Çok zormuş gerçekten ilk bebek ama kesinlikle son da yani. Berbat geçiyor
shlmv22 pelin623 Benimde kızdı. Ne kadar doğru bilmiyorum ama kız bebek hamileliği zor oluyor ben yaşadım senin gibi doğsun artık diye dua ediyordum. Allah yardımcın olsun canım az kalmış..
pelin623 elif20261 sadissss06 cileklimatcha yildiz93 shlmv22 hamileliği romantize edenleri hiçbir zaman anlayamadım bu yüzden sırtım belim ayrı ağrıyor kişisel temizliğimi yapmakta çok zorlanıyorum karnımdan hiçbişi göremiyorum birde yaz ayına denk geliyor daha şimdiden göğüslerimin altı felaket terliyor şu 10 hafta nasıl geçicek hiç bilmiyorum doğurmak istiyorum artık
gvnrzz shlmv22 valla ben de ilki erkekti su an kız bebege hamileyim 30. Haftama girdim ama oğlumda son haftamda bile kendimi bu kadar agır bu kadar halsiz yorgun hissetmemiştim hic hamile gibi değildim gezdim tozdum full su an oturamıyorum bile. Gercekten kız bebek sanki cok agırlastırıyor pelin623
minecikk cileklimatcha benimde 26. hafta ve iki gündür el ayak yanması sıcak basmasından duramıyorum daha yaz bile gelmedi Ağustosta doğuracağım bugün durup durup düşündüm şimdiden yatakta dönemşyorjm her yerim ağrıyor kaç haftam var nasıl olacak nasıl dayanacağım
HayalD elif20261 uykuyu çay içmek etkiliyormus anneme doktor kesmesini söylediğinde uyku düzene rayına girmişti belki denemek istersin ,yerine ıhlamur hem güvenli hem de sağlıklı bir artarnatif
nilperab pelin623 bende 27. Haftaya girdim canım.Vala sıcaklar benide korkutuyor.Şilede yaşıyorum ve burda temmuz ayı cok nemli ve sıcak.Son ayda zaten nefes alamıo insan şimdi birde sıcaklarla bırlıkte.Allah yardımcımız olsun.Birde 3 yasında ilgilendiğim kızım var😀
cileklimatcha pelin623 Aynen hamilelik zaten zor sağdan sola dönemiyoruz rahatça, birde üstüne yaz sıcakları eklenecek. zaman hemen geçsin istiyorum hayırlısıyla bebişlere kavuşsak rahatlayacağız 🤲🏻
elif20261 pelin623 ayni sorunları yaşıyoruz. Hatta komik ama acı bir gerçek ki iki hafta önce çok affedersin ön bölgemi jiletle almaya çalışıyorum ağda yasak başından beri benim kanamam olduğu için doktor izin vermiyordu bende jilet kullanmak zorunda kalıyordum nefret ederim ondan da iki güne çıkıyor. Bir sonraki kontrolde doktora son hafta ağdaya gitsem sakıncası olur mu diye sormayı planlıyorum derken o bölgemi göremediğim için kestim. Dehşet bir kanama yaşadım o panikle salak gibi kendimi kaybettim apar topar hastaneye gittik doktora anlattım alttan bakmak zorundayım kanama çok dedi dedi düşün rezilliğimi. Gerçekten hamileliği sevmemek bebeği sevmemek demek değil. Bebeğini tabi ki çok seviyorum zarar gelmesini asla istemem Allah korusun ama hamilelik gerçekten çok zor ve berbat benim de kızım olacak Allahın izniyle annem de hep der kız hamileliği zor diye çatlaklar ayrı uykusuzluk ayrı ağrılar ayrı evden çıkamıyorum bu ağrılar yüzünden doğuracağım diye ödüm patlıyor en ufak bir şeyde ağrım oluyor. Bu haftalara gel geceleri daha da zorlaşacak anlayacaksın. İnsallah rabbim zamanında sağlıkla evlatlarınızı kucağımiza almayı nasip etsin
Musabzehra pelin623 diger iki gebeligimde hic sizin gibi düşünmüyordum cunku hamileliklerim cok rahat cok guzel geciyordu. Bulantisiz ağrısız. Ama bu üçüncü bambaska idi. Elhamdülillah yine bulanti yoktu ama istahsizlik vücut kaşıntısı ellerde uyusma kalca kasik agrisi bir suru sikayetim oldu. Hamileligi seven benden eser kalmadi . 38+ 6 dayim . Bitsin artık istiyorum ve öncekilerde ki gibi özleyeceğimi asla sanmiyorum 😄
MorKelebek54 pelin623 her gebelik ayni degil canim. O romantize edenlerin cogu gebeligi sorunsuz bulantisiz vs geçiyo ki bende dahildim. Benim sukur bulantim vs olmazdi o ilk aylarin hatta 30. Haftama kadar hersey guzeldi. Taki bebegim makat gelis oldugunu ogrenene kadar. Haftam ilerledikce bebek kaburgalarima savas aciyodu resmen. Aci kiyaslamasi degil ama anlaman icin soyluyorum o agri kaburga agrisinin yaninda hic biseydi benim icin düsün🤦🏻♀️ oturma dahi oturamazdim cunku oturunca karnim yukari cikiyo yani bebegim yukari cikiyodu bu sefer kaburgama daha cok batiyodu mecbur hep yatmak zorunda kaliyodum. Cok sukur bebegim saglikla dogdu suan tam 2 yasinda. Bana sorsan hamileligini ozledin mi diye ah cok ozledim derim. O son aylarim felaket gibi gecse bile o tekmeleri hickiriklari karnimin o halledini cok cok ozluyorum. Caresiz kalmak eminim cok zor cok iyi anliuorum seni ama sabret hepsi bebegine kavusunca gecicek. Bu zamanlarin kotu yani varsa (agrilar bulantilar vs) iyi yani da var. Bebegin var..🥹 hamilelik gercketen cok guzel ve ozel her ne kadar zorlansanda hamileoginin guzel yanlarini dusunup keyifli ve mutlu olmaya calis. İnan bu gunler agrilar bulantilar bile ozlenebiliyo. (Ki ben asla ozlemem diyenlerdendim)
pelin623 siisu cileklimatcha yalnız değilmişim en azından, kötü bi annemi olucam niye böyle düşünüyorum acaba diye kendimi yiyip duruyordum tek olmadığımı görünce rahatladım 🥲 inşallah hepimiz kalan süreyi rahat geçirip bebişleri sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
siisu pelin623 34 haftadayım uzun zamandır aynı düşüncedeyim oğluma hamileyken 9 ay tasıdım bi 9 ay daha tasırım diyordum o kadar rahattım ki şimdi kız bebek ondan mı bilmem ama kramplardan ağırlıktan ağrılardan çok yoruldum doğurmak istiyorum bir an önce
cileklimatcha pelin623 Öyle düşünmeyin hem cok zor koşullar hem hormonlar aşırı yuksek hepsi birleşince insan daralıyor kurtulmak istiyor hatta bazen kaçmak istiyor 😂 insani haller heepsi. Hormonlar düzene girince ruh halimiz de düzelecek insallah benim bu ikinci hayırlısıyla doğsun da çocuk dosyasını kapatacağım Allahin izniyle 😄 Rabbım olmayana versin
yildiz93 pelin623 hiç olur mu bedenimiz ele geçirildi hormonlar tavan organlarımız bile yer değiştirdi. Evet biz istedik bunu Allahta nasip etti çok şükür ama çok zor 🥹
nrnazra1 pelin623 bende 29+6 yım gerçekten çok halsiz hissediyorum nerdeyse hergün hiçbişey yapasım gelmiyor bütün enerjim çekilmiş gibi karnımdan rahat hareket edemiyorum gece yatamıyorum sürekli tuvalete kalkmakta çabası 🥺 az kaldı sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah da gerisi hallolur ama zor gerçekten
sinemkala cileklimatcha 9. Haftadayım ama depresyonda gibi hissediyorum yaptığım hiçbir şey zevk vermiyor inanılmaz halsizleştim ve uyuşuk gibi yavaşladım sürekli modum düşüyor acaba çocuk yapmak doğru bir karar mı diye sorgulamaya başlıyorum sonra üzülüyorum
pelin623 sinemkala gvnrzz Musabzehra elif20261 cileklimatcha vallahi benim de ilk gebeliğim hayırlısıyla bir doğurayım 2. olmaması adına bütün önlemleri alacağım vallahi allah isteyen nasip etsin bana 1 tane yetti arttı bile
damlasv elif20261 vajina bolgesi için özel jiletler var ne yaparsanız yapın kesmiyor jilette Venüs bikini diye 30. Haftama kadar vajinamın her yerini onunla aldım hala daha alıyorum bir çizik bile olmadı