milagunes yaptırıp yaptırmamak size kalmış ama çok saçma yorumlar okudum tedavisi yok ki falan diye:D insülin tedavisi kullanan bir sürü gebe var arkadaşlar iyi misiniz. Testi yaptırmadığı için bebeği sıkıntıya giren ve son haftalarında hastanede yatmak zorunda kalan (erken doğum oldu) bizzat tanıdığım var. Ben kendi adıma her testi gerekli bulmuyorum yanlış anlamayın. Bu tanıdığım belirtileri olduğu halde anlamamış bir sorun olduğunu. İleri haftalarda kilo kaybı yaşamış, bebeğin hareketleri azalmış vs. Benim ailemde diyabet olduğu için yaptırırım muhtemelen siz de kendinizi ve bebeğinizi takip edip karar verirseniz doğru bir yol olur bence🌸