Daha almadık ama boş odamız olduğu için alcaz inşallah,vivense de bir takım beğendim 47bin civarına denk geliyor yatağını Montessori almayı düşünüyorum. Anne yani yatak da alcaz tabi ama esyalari için dolabı vs olcagi için direkt oda yapmak mantıklı geldi bize