Kız bebek olucak ilk bebek o yüzden alıcam pembe çocuk odası.Herkes diyor ki genç odası al .Ama tamahtım var çocuk odası alıcam çocukken seveceği gibi.Genç odasını da genç kız olunca alırım .Başka çocuk düşünmüyorum o yüzden her türlü imkanı bu bebek için kullanıcam